MENU
 

MPAJ 07/01/02-550/2024

CADANGAN KERJA-KERJA MEMBINA LALUAN PEJALAN KAKI DAN KERJA-KERJA YANG BERKAITAN DI JALAN PANDAN AMAN , PANDAN INDAH UNTUK SEKOLAH KEBANGSAAN PANDAN INDAH, AMPANG, SELANGOR DARUL EHSAN

KOD BIDANG  : G2 & CE21 & SPKK & PPK & UPEN & SSM (SYARIKAT YANG BERALAMAT DALAM NEGERI SELANGOR SAHAJA LAYAK BERDAFTAR)

PENDAFTARAN  & TAKLIMAT

Tarikh  :  14 November 2024  (Khamis)

Masa   :  9.30 Pagi

Tempat :  Auditorium Aras 5, Menara Majlis Perbandaran Ampang Jaya

LAWATAN TAPAK: AKAN DIMAKLUMKAN SEMASA TAKLIMAT

HARGA DOKUMEN: RM 150.00 (tidak akan dikembalikan)

TARIKH PENJUALAN DOKUMEN

14 November 2024  (Khamis) sehingga 21 November 2024 (Khamis) pada 12.00 tengah hari

TARIKH TUTUP

21 November 2024 (Khamis), Sebelum atau pada jam 12.00 tengah hari

Lobi Aras 4, Menara MPAJ,  Jalan Pandan Utama, Pandan Indah, 55100 Kuala Lumpur

Nota:

  1. Hanya PEMILIK / PENAMA di dalam Sijil CIDB sahaja yang dibenarkan untuk hadir semasa pendaftaran. Wakil syarikat TIDAK DIBENARKAN.
  2. Sila bawa bersama Sijil ASAL serta satu (1) salinan  SPKK, PPK, SSM dan UPEN  yang masih sah.
  3. Penyebut harga di GALAKKAN membawa CAP SYARIKAT semasa menghadiri pendaftaran.
  4. Dokumen Meja Tawaran akan dipamerkan pada 14 November 2024 (Khamis) sehingga 21 November 2024 (Khamis) di Bahagian Ukur Bahan, Tingkat 5 , Majlis Perbandaran Ampang Jaya . (9.00 pagi - 4.00 petang (Isnin- Jumaat).
  5. Kegagalan untuk menghadiri pendaftaran pada tarikh yang ditetapan tidak akan dipertimbangkan.
  6. Kontraktor / Syarikat TIDAK DIBENARKAN mengemukakan surat "Kebenaran Khas Menyertai Sebut harga Di Luar Bidang Pengkhususan" yang dikeluarkan oleh Pejabat CIDB dan Surat Kebenaran Khas menyertai sebut harga bagi Gred yang lebih tinggi / rendah adalah TIDAK DITERIMA.
  7. Penyebut harga perlu mempunyai email rasmi syarikat bagi menyertai sebut harga MPAJ. Dokumen sebut harga tersebut akan di jual sepenuhnya di atas talian di dalam laman web https://icomm.mpaj.gov.my serta dimuat turun (download) melalui akaun perolehan masing-masing  sebagai pengesahan pembelian.
  8. Majlis berhak membuat pindaan dari semasa ke semasa maklumat di dalam kenyataan sebut harga sebelum tarikh pendaftaran yang ditetapkan. Ianya adalah tanggungjawab Penyebut harga untuk mengemas kini pindaan tersebut.
  9. Penyebut harga  yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas 3 bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
  10. Syarikat perlulah membaca syarat-syarat dan arahan kepada penyebut harga (Dalam dokumen pelawaan) bagi mengelakkan berlaku kesilapan ketika mengisi dokumen pelawaan dan mengemukakan semula tawaran.
  11. Dokumen sebut harga wajib DIBUKUKAN / DI DOKUMENTASIKAN dengan sempurna dan hendaklah dimasukkan ke dalam SAMPUL YANG DIGAM ATAU BERPELEKAT
  12. Sebarang pertanyaan sila hubungi BAHAGIAN UKUR BAHAN di talian 03-4285 7444 dan 03-4285 7356.
Tender Ref: 
MPAJ 07/01/02-550/2024
Tender Closing Date: 
Khamis, 21 November 2024