MENU
 

Jika ada sebarang komen, cadangan atau maklum balas anda boleh menghubungi kami melalui :

  1. Alamat dan telefon kami :

    MAJLIS PERBANDARAN AMPANG JAYA,
    Menara MPAJ Jalan Pandan Utama,
    Pandan Indah,
    Selangor 55100 Kuala Lumpur

    Talian Utama : 03-4285 7333
    Faksimili: 03-4296 8050

  2. Saluran Aduan kami :

  • Talian Whatsapp Aduan: 019-266 8100
  • Hotline: 03-4296 8100
  • Talian Bebas Tol: 1-800-22-8100 
  • Talian Pantas: 03-4285 7333
  • Sistem Aduan: https://mpaj.spab.gov.my

 

         3. Borang Maklum Balas / Cadangan

         4. Atau e-melkan permasalahan anda ke hotline [at] mpaj [dot] gov [dot] my dengan menggunakan Bahasa Malaysia.

         5. Direktori Kakitangan

 

 

PANDUAN PERJALANAN KE MENARA MPAJ

DARI STESEN LRT PANDAN INDAH DAN STESEN LRT CEMPAKA

  • Orang ramai boleh menggunakan perkhidmatan teksi atau bas Rapid KL untuk ke menara MPAJ dengan anggaran masa perjalanan 10-20 minit.

LAMAN WEB PENGANGKUTAN AWAM

  • www.myrapid.com.my
  • www.publiccab.com/home.htm

DARI KUALA LUMPUR / SHAH ALAM MENGGUNAKAN MRR2

  • Kuala Lumpur / Shah Alam - Jalan Bunga Raya / Taman Kencana - Jalan Pandan Ilmu - Persiaran MPAJ - Menara MPAJ

DARI HULU KELANG / GOMBAK MENGGUNAKAN MRR2

  • Hulu Kelang / Gombak - Jalan Pandan Utama - Jalan Pandan Ilmu - Persiaran MPAJ - Menara MPAJ
    atau
  • Hulu Kelang / Gombak - Jalan Pandan Indah - Jalan Pandan Makmur - Jalan Pandan Utama - Jalan Pandan Ilmu -   Persiaran MPAJ - Menara MPAJ