MENU
 

1) Hanya PEMILIK / PENAMA di dalam Sijil MOF sahaja yang dibenarkan untuk hadir semasa pendaftaran.

2) Dokumen Meja Tawaran akan dipamerkan bermula pada 11 November 2022 (Jumaat) sehingga 02 Disember 2022 (Jumaat) di Auditorium Aras 5, Majlis Perbandaran Ampang Jaya . (9.00 pagi - 4.00 petang).

3) Kegagalan Petender untuk menghadiri pendaftaran  tidak akan dipertimbangkan.

4) Dokumen tender wajib DIBUKUKAN / DI DOKUMENTASIKAN dengan sempurna dan hendaklah dimasukkan ke dalam DUA (2) SAMPUL YANG DIGAM ATAU BERPELEKAT iaitu Sampul Kewangan dan Sampul Teknikal.

5) Petender perlu mempunyai email rasmi syarikat dan berdaftar dengan sistem ICOMM bagi menyertai tender MPAJ. Dokumen tender tersebut akan di jual sepenuhnya di atas talian di dalam laman web https://icomm.mpaj.gov.my serta dimuat turun (download) melalui akaun perolehan masing-masing  sebagai pengesahan pembelian.

6) Petender  yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas 3 bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.

7) Sebarang pertanyaan sila hubungi BAHAGIAN UKUR BAHAN di talian 03-4285 7444 dan 03-4285 7356.

8) Petender di GALAKKAN membawa CAP SYARIKAT semasa menghadiri pendaftaran

9) Petender yang menyertai perolehan ini, perlulah mematuhi SOP yang telah ditetapkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) sepanjang berurusan dengan pihak majlis.

10) Petender juga digalakkan mengemukakan semula dokumen pelawaan lebih awal supaya dapat mengelakkan kesesakan dan kelewatan pada tarikh tutup tender.

11)      Pihak syarikat di wajibkan mempunyai e-mel rasmi syarikat bagi pendaftaran ICOMM. Dokumen yang dihantar melalui e-mel atau whatsapp WAJIB melampirkan SET LENGKAP MOF, LEMBAGA RACUN MAKHLUK PEROSAK (LRMP), SSM dan UPEN dalam format PDF serta menyatakan e-mel syarikat. Kegagalan pihak syarikat menghantar dokumen pendaftaran tersebut melalui e-mel atau Whatsapp akan menyebabkan pihak syarikat TIDAK BOLEH menyertai perolehan ini.

Tender Ref: 
MPAJ 10/03/04-170/2022
Tender Closing Date: 
Jumaat, 2 Disember 2022