PENGURUSAN PERHUBUNGAN AWAM DAN SEKRETARIAT MPAJ |
||||
BIL |
PROSEDUR |
OBJEKTIF KUALITI |
OBJEKTIF KESELAMATAN |
TARIKH KUATKUASA |
1. |
Prosedur Aduan Agensi |
Memastikan semua aduan pelanggan diberi maklumbalas awal dalam tempoh 3 hari bekerja dari tarikh aduan diterima |
Memastikan surat atau dokumen aduan didaftar dan direkod dengan baik bagi memastikan ianya tidak hilang. |
15 November 2019 |
2. |
Prosedur Hebahan atau Siaran Media di Media Massa (Prosedur Promosi Di Suratkhabar, Televisyen Dan Radio) |
Menghantar maklumat hebahan/publisiti dalam tempoh 1-3 dari tarikh maklumat diterima |
Memastikan maklumat yang diedarkan tepat dan tidak terdedah kepada elemen manipulasi oleh pihak luar. |
2 Januari 2019 |
3. |
Prosedur Pengurusan Mesyuarat Utama Majlis |
Memastikan draf minit mesyuarat dikemukakan kepada Pengerusi dalam tempoh 3 hari bekerja selepas tarikh mesyuarat |
Memastikan minit –minit mesyuarat dilindungi dari terdedah kepada selain dari Ahli Mesyuarat. |
2 Januari 2019 |