MPAJ 19/03/02-276/2024
CADANGAN TAWARAN BARU BAGI PERKHIDMATAN KAFETARIA DI ARAS 5 MENARA MAJLIS PERBANDARAN AMPANG JAYA (MPAJ)
PENDAFTARAN
Tarikh:
28 Oktober 2024 (Isnin) sehingga 04 November 2024 (Isnin)
Masa:
09.00 pagi - 4.00 petang SAHAJA
Tempat
Bahagian Ukur Bahan Aras 5, Menara Majlis Perbandaran Ampang Jaya (MPAJ)
HARGA DOKUMEN:
RM 100.00(tidak akan dikembalikan)
TARIKH PENJUALAN DOKUMEN
28 Oktober 2024 (Isnin) sehingga 04 November 2024 (Isnin) pada 12.00 Tengah hari
Berdaftar dengan Kementerian Kewangan Kod Bidang : (TERBUKA)
040103 - MAKANAN BERMASAK (ISLAM)
TARIKH TUTUP
04 November 2024 (Isnin)
Sebelum atau pada jam 12.00 tengahari
Lobi Aras 4, Menara MPAJ, Jalan Pandan Utama, Pandan Indah, 55100 Kuala Lumpur
Nota:
- Hanya PEMILIK / PENAMA di dalam Sijil MOF sahaja yang dibenarkan untuk hadir semasa pendaftaran.
- Pihak syarikat di wajibkan mempunyai e-mel rasmi syarikat bagi pendaftaran ICOMM
- Sila bawa bersama Sijil ASAL serta satu (1) SET LENGKAP SSM, SET LENGKAP MOF (termasuk lampiran A) dan UPEN SELANGOR
- Penyebut harga di GALAKKAN membawa CAP SYARIKAT semasa menghadiri pendaftaran.
- Syarikat perlulah membaca syarat-syarat dan arahan kepada penyebut harga (Dalam dokumen pelawaan) bagi mengelakkan berlaku kesilapan ketika mengisi dokumen pelawaan dan mengemukakan semula tawaran.
- Dokumen Meja Tawaran akan dipamerkan mulai 28 Oktober 2024 (Isnin) sehingga 04 November 2024 (Isnin) di Aras 5, Bahagian Ukur Bahan, Majlis Perbandaran Ampang Jaya pada hari bekerja. (8.00 pagi - 1.00 tengah hari, 2.00 petang - 4.45 petang hari Isnin - Khamis & 8.00 pagi - 12.15 tengah hari, 2.45 petang - 4.45 petang Jumaat sahaja)
- Kegagalan untuk menghadiri pendaftaran tidak akan dipertimbangkan.
- Dokumen sebut harga wajib DIBUKUKAN / DI DOKUMENTASIKAN dengan sempurna dan hendaklah dimasukkan ke dalam DUA (2) SAMPUL YANG DIGAM ATAU BERPELEKAT iaitu Sampul Kewangan dan Sampul Teknikal.
- Dokumen sebut harga tersebut akan di jual sepenuhnya di atas talian di dalam laman web https://icomm.mpaj.gov.my serta dimuat turun (download) melalui akaun perolehan masing-masing sebagai pengesahan pembelian.
- Majlis berhak membuat pindaan dari semasa ke semasa maklumat di dalam notis sebut harga sebelum tarikh pendaftaran yang ditetapkan. Ianya adalah tanggungjawab Penyebut harga untuk mengemas kini pindaan tersebut.
- Penyebut harga yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas 3 bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
- Sebarang pertanyaan sila hubungi BAHAGIAN UKUR BAHAN di talian 03-4285 7444 dan 03-4285 7356.