MENU
 

1. Syarikat diwajibkan menghadiri taklimat. Hanya PEMILIK / PENAMA di dalam Sijil CIDB sahaja yang dibenarkan untuk menghadiri taklimat ini. Wakil syarikat TIDAK dibenarkan. Kegagalan untuk menghadiri pendaftaran pada tarikh 21 APRIL 2021 (RABU) tidak akan dipertimbangkan.
2. Sila bawa bersama Sijil ASAL serta satu (1) salinan CIDB, SPK, PKK, SSM, STB (jika alamat luar Selangor) dan UPEN yang masih sah. Kegagalan pihak syarikat membawa dokumen tersebut akan menyebabkan pihak syarikat TIDAK BOLEH menyertai perolehan ini.
3. Syarikat TIDAK DIBENARKAN mengemukakan surat "Kebenaran Khas Menyertai tender Di Luar Bidang Pengkhususan" yang dikeluarkan oleh Pejabat CIDB dan Surat Kebenaran Khas menyertai tender bagi Gred yang lebih tinggi / rendah adalah TIDAK DITERIMA.
4. Dokumen Meja Tawaran akan dipamerkan mulai 21 APRIL 2021 (RABU) di Galeri Aras 4, Majlis Perbandaran Ampang Jaya pada hari bekerja. (10.00 - 3.00 petang sahaja).
5. Dokumen tersebut wajib DIBUKUKAN / DI DOKUMENTASIKAN dengan sempurna dan hendaklah dimasukkan ke dalam SAMPUL YANG DIGAM ATAU BERPELEKAT.
6. Syarikat perlu mempunyai e-mel rasmi syarikat dan berdaftar dengan sistem ICOMM bagi menyertai perolehan MPAJ. Dokumen tersebut akan di jual
sepenuhnya di atas talian di dalam laman web https://icomm.mpaj.gov.my serta dimuat turun (download) melalui akaun perolehan masing-masing sebagai pengesahan pembelian.
7. Syarikat yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas 3 bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
8. Sebarang pertanyaan sila hubungi BAHAGIAN UKUR BAHAN di talian 03-4285 7444 dan 03-4285 7356.
9. Syarikat di GALAKKAN membawa CAP SYARIKAT semasa pendaftaran.

Tender Ref: 
MPAJ 07/01/04-183/2021
Tender Closing Date: 
Selasa, 4 Mei 2021